NOWE BMW X3 M i X4 M.

POZNAJ ICH IMPONUJĄCE OSIĄGI.

Modele już dostępne w naszym salonie.

Poznaj nowe BMW X3 M i X4 M, wyjątkowe pod każdym względem.
Niezwykłe osiągi i dynamikę zapewniają im zaawansowane technologie, układu napędowego i jezdnego wywodzące się ze sportów motorowych, oraz pasja z jaką tworzymy samochody ze znakiem M. Wrażenia z jazdy zawsze charakteryzuje wyjątkowa precyzja i zwinność – czy to podczas komfortowej jazdy ze stałą prędkością, czy też na torze wyścigowym. Odkryj nieposkromiony temperament, atletyczną sylwetkę i najwyższy poziom adrenaliny spod znaku BMW M.
To 510 KM mocy, moment obrotowy na poziomie 600 Nm i niesamowite przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 s, a 200 km/h w 13,4 s.

BMW X5 - BMW X6
510 KM
BMW X3 M Competition plasuje się na szczycie modeli M BMW X3. Jego 6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo osiąga imponującą moc 441 kW (600 KM) oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 650 Nm. Mocny silnik zapewnia imponujące przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,8 s i wraz z licznymi technologiami zaczerpniętymi ze sportów motorowych zapewnia typową dla M radość z jazdy aż do limitu – i to na każdej nawierzchni dzięki prawdziwemu charakterowi X. Potężne proporcje BMW X3 M Competition dają mu atletyczną prezencję. Wrażenie to podkreślają charakterystyczne elementy stylistyczne M Competition w błyszczącym kolorze czarnym oraz karbonowe obudowy lusterek zewnętrznych. We wnętrzu typowe elementy wyposażenia M w połączeniu z luksusowymi detalami tworzą sportową, ekskluzywną atmosferę.

BMW X3 M Competition:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 11,0–10,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 250–241


BMW X3 M
 Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy i soczyste, typowe dla M brzmienie. Dwie turbosprężarki Mono Scroll, bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Injection, adaptacyjne sterowanie zaworami i zmienna regulacja faz rozrządu zapewniają doskonałą moc 510 KM (375 kW) i moment obrotowy 650 Nm.
  Układ jezdny M.

Układ jezdny M.

Adaptacyjny układ jezdny M pozwala w pełni wykorzystać potencjał dynamiczny samochodu. Tryb jazdy COMFORT z łatwością kompensuje nierówności nawierzchni. Tryb SPORT jest idealny do jazdy poza miastem i na nierównych torach wyścigowych. Bezkompromisowo bezpośredni SPORT+ gwarantuje szczególnie precyzyjne wyczucie jazdy na równych torach wyścigowych.
M xDrive.

M xDrive.

BMW M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Do wyboru są dwa tryby napędu 4WD i 4WD Sport.
 Karbonowa rozpórka amortyzatorów M.

Karbonowa rozpórka amortyzatorów M.

Karbonowa rozpórka amortyzatorów M zwiększa sztywność przedniej części pojazdu, a tym samym precyzję kierowania. Ten wysokiej klasy element z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym jest niezwykle lekki i przy otwartej masce daje autentyczny wyścigowy klimat. W ten sposób sportowy potencjał samochodu widać wyraźnie również w tym miejscu.
8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic oferuje wiele opcji zmiany przełożeń: ekstremalnie sportową i dynamiczną po wybitnie komfortową i niemal nieodczuwalną. Możesz zmieniać biegi ręcznie za pomocą dźwigni biegów lub łopatek na kierownicy i dostosowywać prędkość zmiany biegów skrzyni automatycznej za pomocą funkcji Drivelogic.
M Servotronic.

M Servotronic.

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma typową dla M charakterystykę i oferuje trzy różne konfiguracje wybierane poprzez M Setup.
 Hamulce pływające M.

Hamulce pływające M.

Dzięki zastosowaniu różnych materiałów hamulce pływające M oprócz doskonałych parametrów hamowania oferują wysoką odporność i długą żywotność oraz niższą masę, która pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. Ten wysokowydajny układ hamulcowy wyróżniają zaciski hamulcowe w metalizowanym kolorze niebieskim z logo M.
 Stylistyka przodu.

Stylistyka przodu.

Przód BMW X3 M Competition podkreśla wysoki potencjał tego wyczynowego samochodu. Charakterystyczne nerki M z podwójnymi listwami grilla w błyszczącym kolorze czarnym z oznaczeniem modelu emanują niezależnym, sportowym charakterem. Płaskie lampy z opcjonalnymi światłami laserowymi BMW dodatkowo podkreślają dynamiczną prezencję. Potężne trapezoidalne wloty powietrza ze zintegrowanymi zasłonami powietrznymi dopełniają atletyczny wygląd pojazdu.
 21-calowe obręcze kół M.

21-calowe obręcze kół M.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor Jet Black, frezowane, z ogumieniem mieszanym, przód 9,5J x 21, opony 255/40 ZR21, tył 10J x 21, opony 265/40 ZR21.
 Fotele sportowe M.

Fotele sportowe M.

Regulowane w wielu płaszczyznach przednie fotele sportowe M o kubełkowym charakterze z półzintegrowanymi zagłówkami zapewniają optymalne trzymanie boczne. Poza tym istnieje możliwość indywidualnej regulacji szerokości oparcia. Charakterystyczna stylistyka z podświetlonym logo M dodatkowo podkreśla sportowy charakter auta.
 Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M z łopatkami zmiany biegów i wyprofilowanymi oparciami na kciuki zapewnia sportowy, bezpośredni kontakt z kierownicą i maksymalną kontrolę. Wbudowane przyciski wielofunkcyjne pozwalają na obsługę różnych systemów multimedialnych i wspomagających kierowcę. Czerwonymi przyciskami M1/M2 można aktywować dwa zaprogramowane ustawienia M Drive.
 Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M.

Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M.

Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M w typowej stylistyce M podkreślają mocny, sportowy wygląd samochodu.

BMW X3 M.

Niezależny charakter X i sportowa dynamika jazdy na najwyższym poziomie: to właśnie na każdym kilometrze zapewnia BMW X3 M o autentycznych wyścigowych genach. Z wysokoobrotowym i wysokowydajnym 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym BMW M TwinPower Turbo o mocy 480 KM (353 kW), napędem na wszystkie koła M xDrive oraz aktywnym mechanizmem różnicowym M, ten wyjątkowy pojazd typu Sports Activity Vehicle (SAV) gwarantuje solidny zastrzyk adrenaliny na drodze i torach wyścigowych. Atletyczne proporcje i wyraziste elementy stylistyczne M podkreślają dynamiczny charakter tego modelu X. We wnętrzu takie akcenty jak skórzana kierownica M, dźwignia biegów M oraz sportowe fotele przednie, tworzą sportowy, ekskluzywny wygląd.

BMW X3 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 11,0–10,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 250–241


BMW X3 M
 Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy i soczyste, typowe dla M brzmienie. Dwie turbosprężarki Mono Scroll, bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Injection, adaptacyjne sterowanie zaworami i zmienna regulacja faz rozrządu zapewniają nieprzeciętną moc 480 KM (353 kW) i moment obrotowy 620 Nm.
 Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy BMW M TwinPower Turbo.

Adaptacyjny układ jezdny M pozwala w pełni wykorzystać potencjał dynamiczny samochodu. Tryb jazdy COMFORT z łatwością kompensuje nierówności nawierzchni. Tryb SPORT jest idealny do jazdy poza miastem i na nierównych torach wyścigowych. Bezkompromisowo bezpośredni SPORT+ gwarantuje szczególnie precyzyjne wyczucie jazdy na równych torach wyścigowych.
 M xDrive.

M xDrive.

BMW M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Do wyboru są dwa tryby napędu 4WD i 4WD Sport.
 8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic oferuje wiele opcji zmiany przełożeń: ekstremalnie sportową i dynamiczną po wybitnie komfortową i niemal nieodczuwalną. Możesz zmieniać biegi ręcznie za pomocą dźwigni biegów lub łopatek na kierownicy i dostosowywać prędkość zmiany biegów skrzyni automatycznej za pomocą funkcji Drivelogic.
 M Servotronic.

M Servotronic.

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma typową dla M charakterystykę i oferuje trzy różne konfiguracje wybierane poprzez M Setup.
Hamulce pływające M.

Hamulce pływające M.

Dzięki zastosowaniu różnych materiałów hamulce pływające M oprócz doskonałych parametrów hamowania oferują wysoką odporność i długą żywotność oraz niższą masę, która pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. Ten wysokowydajny układ hamulcowy M wyróżniają zaciski hamulcowe w błyszczącym kolorze czerwonym z logo M.
Widok z przodu.

Widok z przodu.

W centralnej części przodu znajdują się charakterystyczne nerki M z podwójnymi listwami grilla w błyszczącym kolorze czarnym. Imponująco płaskie tuby diodowych reflektorów adaptacyjnych biegną w stronę typowej atrapy chłodnicy M, uzupełniając dynamiczny wygląd samochodu. Trapezoidalne wloty powietrza o strukturze plastra miodu zapewniają dodatkową wentylację wysokoobrotowego silnika M.
 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Double Spoke 764 M Bicolor Orbit Grey z ogumieniem mieszanym.

20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Double Spoke 764 M Bicolor Orbit Grey z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor Jet Black, frezowane, z ogumieniem mieszanym, przód 9,5J x 21, opony 255/40 ZR21, tył 10J x 21, opony 265/40 ZR21.
 Lusterka zewnętrzne M.

Lusterka zewnętrzne M.

Aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne M to istotny element sportowo dynamicznej stylistyki M. Odcięte wizualnie od karoserii poprzez stylizowane podwójne nóżki tworzą ciekawy element stylistyczny i emanują szlachetnością precyzyjnie wykonanego elementu. W wąskiej, długiej fudze wpasowany jest dodatkowy kierunkowskaz diodowy.
 Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M z łopatkami zmiany biegów i wyprofilowanymi oparciami na kciuki zapewnia sportowy, bezpośredni kontakt z kierownicą i maksymalną kontrolę. Wbudowane przyciski wielofunkcyjne pozwalają na obsługę różnych systemów multimedialnych i wspomagających kierowcę. Czerwonymi przyciskami M1/M2 można aktywować dwa zaprogramowane ustawienia M Drive.
 Kubełkowe fotele sportowe M.

Kubełkowe fotele sportowe M.

Regulowane w wielu płaszczyznach przednie fotele sportowe M o kubełkowym charakterze z półzintegrowanymi zagłówkami zapewniają optymalne trzymanie boczne. Poza tym istnieje możliwość indywidualnej regulacji szerokości oparcia. Charakterystyczna stylistyka z czarnym logo M dodatkowo podkreśla sportowy charakter samochodu.
 Dźwignia biegów M.

Dźwignia biegów M.

Podświetlana dźwignia biegów M wyróżnia się charakterystycznym schematem przełączania M i doskonałą obsługą. W trybie manualnym „S” przełożenia można zmieniać dźwignią biegów lub łopatkami przy kierownicy, a w trybie „D” przełączanie odbywa się automatycznie. Przełącznik Drivelogic umożliwia wybór jednego z trzech specyficznych dla M trybów zmiany biegów.

CENY I LEASING NA BMW X3 M.

Dzięki dostosowanym do potrzeb produktom finansowym BMW Financial Services szybko osiągniesz swój cel. Każda z naszych ofert jest indywidualnie dopasowana do Twoich potrzeb i życzeń. Dowiedz się więcej o atrakcyjnej ofercie leasingowej na Twoje BMW X3 M Competition, BMW X3 M, BMW X3 M40i lub BMW X3 M40d.

Dowiedz się więcej i zarezerwuj swój termin jazdy testowej.

BMW X5 - BMW X6
BMW X5 - BMW X6
BMW X5 - BMW X6
510 KM.
Szczytem radości z jazdy samochodem BMW X4 M jest BMW X4 M Competition – z licznymi technologiami napędu i układu jezdnego inspirowanymi sportami motorowymi oraz wysokowydajnym 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym BMW M TwinPower Turbo o mocy 510 KM (375 kW), wybitnym momentem obrotowym rzędu 650 Nm i imponującym przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,8 sekundy. W połączeniu z prawdziwym charakterem X to sportowe Sports Activity Coupé (SAC) zapewnia typowe dla M, gwarantujące wysoki poziom adrenaliny osiągi. Nieważne, czy na co dzień, czy na torze wyścigowym. BMW X4 M Competition prezentuje się przy tym w pełni dynamicznie i atletycznie dzięki charakterystycznemu kształtowi przypominającemu coupé i doskonale zestrojonym elementom stylistycznym M Competition w błyszczącym kolorze czarnym. We wnętrzu charakterystyczne elementy M i luksusowe detale nadają sportowe, ekskluzywne akcenty, zapewniając pierwszorzędne wrażenia z jazdy.

BMW X4 M Competition:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,8-10,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 247-243

BMW X4 M
 Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo

Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy i soczyste, typowe dla M brzmienie. Dwie turbosprężarki Mono Scroll, bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Injection, adaptacyjne sterowanie zaworami i zmienna regulacja faz rozrządu zapewniają nieprzeciętną moc 480 KM (353 kW) i moment obrotowy 620 Nm.
Układ jezdny M.

Układ jezdny M.

Adaptacyjny układ jezdny M pozwala w pełni wykorzystać potencjał dynamiczny samochodu. Tryb jazdy COMFORT z łatwością kompensuje nierówności nawierzchni. Tryb SPORT jest idealny do jazdy poza miastem i na nierównych torach wyścigowych. Bezkompromisowo bezpośredni SPORT+ gwarantuje szczególnie precyzyjne wyczucie jazdy na równych torach wyścigowych.
M xDrive.

M xDrive.

BMW M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Do wyboru są dwa tryby napędu 4WD i 4WD Sport.
 Karbonowa rozpórka amortyzatorów M.

Karbonowa rozpórka amortyzatorów M.

Karbonowa rozpórka amortyzatorów M zwiększa sztywność przedniej części pojazdu, a tym samym precyzję kierowania. Ten wysokiej klasy element z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym jest niezwykle lekki i przy otwartej masce daje autentyczny wyścigowy klimat. W ten sposób sportowy potencjał samochodu widać wyraźnie również w tym miejscu.
 8-stopniowa skrzynia M Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic oferuje wiele opcji zmiany przełożeń: ekstremalnie sportową i dynamiczną po wybitnie komfortową i niemal nieodczuwalną. Możesz zmieniać biegi ręcznie za pomocą dźwigni biegów lub łopatek na kierownicy i dostosowywać prędkość zmiany biegów skrzyni automatycznej za pomocą funkcji Drivelogic.
 M Servotronic.

M Servotronic.

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma typową dla M charakterystykę i oferuje trzy różne konfiguracje wybierane poprzez M Setup.
Hamulce pływające M.

Hamulce pływające M.

Dzięki zastosowaniu różnych materiałów hamulce pływające M oprócz doskonałych parametrów hamowania oferują wysoką odporność i długą żywotność oraz niższą masę, która pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. Ten wysokowydajny układ hamulcowy M wyróżniają zaciski hamulcowe w metalizowanym kolorze czarnym z logo M.
Widok z przodu.

Widok z przodu.

Przód BMW X4 M Competition charakteryzuje się zdecydowanie trójwymiarowym kształtem z precyzyjnymi liniami. Centralnym punktem jest wyrazista atrapa chłodnicy M z ekskluzywnym podwójnym grillem w błyszczącym kolorze czarnym i oznaczeniem modelu, która podkreśla ogromny potencjał tego wyczynowego samochodu. To wrażenie pewności siebie wzmacniają wąsko wyprofilowane tuby świetlne z opcjonalnymi światłami laserowymi BMW i potężne wloty powietrza, które dopełniają dynamiczny wygląd ku dołowi.
 21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor, czarne, z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor, czarne, z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor Jet Black, frezowane, z ogumieniem mieszanym, przód 9,5J x 21, opony 255/40 ZR21, tył 10J x 21, opony 265/40 ZR21.
  Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M.

Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M.

Karbonowe osłony lusterek zewnętrznych M w typowej stylistyce M podkreślają mocny, sportowy wygląd samochodu.
 Karbonowy spojler tylny M.

Karbonowy spojler tylny M.

Karbonowy spojler tylny M podkreśla ekskluzywność i wybitnie sportową stylistykę samochodu oraz odczuwalnie zmniejsza niepożądany wypór tylnej osi.
 Fotele sportowe M.

Fotele sportowe M.

Regulowane w wielu płaszczyznach przednie fotele sportowe M o kubełkowym charakterze z półzintegrowanymi zagłówkami zapewniają optymalne trzymanie boczne. Poza tym istnieje możliwość indywidualnej regulacji szerokości oparcia. Charakterystyczna stylistyka z podświetlonym logo M dodatkowo podkreśla sportowy charakter auta.
 Listwy ozdobne Carbon Fibre.

Listwy ozdobne Carbon Fibre.

Listwy ozdobne M Carbon Fibre na desce rozdzielczej i drzwiach, listwa akcentowa: perłowy chrom.
 Dźwignia biegów M.

Dźwignia biegów M.

Podświetlana dźwignia biegów M wyróżnia się charakterystycznym schematem przełączania M i doskonałą obsługą. W trybie manualnym „S” przełożenia można zmieniać dźwignią biegów lub łopatkami przy kierownicy, a w trybie „D” przełączanie odbywa się automatycznie. Przełącznik Drivelogic umożliwia wybór jednego z trzech specyficznych dla M trybów zmiany biegów.

BMW X4 M.

Dynamiczny atleta o ekstrawertycznej stylistyce: BMW X4 M lubi się pokazywać. Najlepiej od swojej sportowej strony. Z imponującymi osiągami, które mają swoje źródło w licznych komponentach układu napędowego i jezdnego zaadaptowanych ze sportów motorowych. Dynamiczny potencjał tego modelu X podkreśla wizualnie atletyczna sylwetka. Wzbogacona jeszcze bardziej charakterystycznymi elementami stylistycznymi opcjonalnego pakietu karbonowych elementów zewnętrznych M, takimi jak lusterka zewnętrzne, karbonowy spojler tylny i karbonowy dyfuzor tylny. Sportowy charakter jest widoczny konsekwentnie także we wnętrzu – luksusowe materiały i charakterystyczne elementy M tworzą ekskluzywną atmosferę wyścigową.

BMW X4 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,8-10,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 247–243


BMW X4 M
sssWysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo

sssWysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy i soczyste, typowe dla M brzmienie. Dwie turbosprężarki Mono Scroll, bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Injection, adaptacyjne sterowanie zaworami i zmienna regulacja faz rozrządu zapewniają nieprzeciętną moc 480 KM (353 kW) i moment obrotowy 620 Nm.
 Układ jezdny M.

Układ jezdny M.

Adaptacyjny układ jezdny M pozwala w pełni wykorzystać potencjał dynamiczny samochodu. Tryb jazdy COMFORT z łatwością kompensuje nierówności nawierzchni. Tryb SPORT jest idealny do jazdy poza miastem i na nierównych torach wyścigowych. Bezkompromisowo bezpośredni SPORT+ gwarantuje szczególnie precyzyjne wyczucie jazdy na równych torach wyścigowych.
 M xDrive.

M xDrive.

BMW M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Do wyboru są dwa tryby napędu 4WD i 4WD Sport.
8-stopniowa skrzynia M Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic oferuje wiele opcji zmiany przełożeń: ekstremalnie sportową i dynamiczną po wybitnie komfortową i niemal nieodczuwalną. Możesz zmieniać biegi ręcznie za pomocą dźwigni biegów lub łopatek na kierownicy i dostosowywać prędkość zmiany biegów skrzyni automatycznej za pomocą funkcji Drivelogic.
M Servotronic.

M Servotronic.

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma typową dla M charakterystykę i oferuje trzy różne konfiguracje wybierane poprzez M Setup.
Hamulce pływające M.

Hamulce pływające M.

Dzięki zastosowaniu różnych materiałów hamulce pływające M oprócz doskonałych parametrów hamowania oferują wysoką odporność i długą żywotność oraz niższą masę, która pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. Ten wysokowydajny układ hamulcowy M wyróżniają zaciski hamulcowe w błyszczącym kolorze czarnym z logo M.
Widok z przodu.

Widok z przodu.

Przód BMW X4 M oznacza bezkompromisową atletykę i dynamikę. Absolutnym elementem przyciągającym wzrok jest charakterystyczna atrapa chłodnicy M z podwójnym grillem w błyszczącym kolorze czarnym. Wraz z wąskimi reflektorami przednimi tworzy dynamiczną symbiozę ze zdecydowanie trójwymiarową sylwetką. Sportowy wygląd tego ekstrawertycznego Sports Activity Coupé (SAC) dopełniają duże, sześciokątne wloty powietrza o strukturze plastra miodu i wbudowane zasłony powietrzne.
 21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Double Spoke 764 M Bicolor Orbit Grey z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Double Spoke 764 M Bicolor Orbit Grey z ogumieniem mieszanym.

21-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich V Spoke 765 M Bicolor Jet Black, frezowane, z ogumieniem mieszanym, przód 9,5J x 21, opony 255/40 ZR21, tył 10J x 21, opony 265/40 ZR21.
 Lusterka zewnętrzne M.

Lusterka zewnętrzne M.

Aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne M to istotny element sportowo dynamicznej stylistyki M. Odcięte wizualnie od karoserii poprzez stylizowane podwójne nóżki tworzą ciekawy element stylistyczny i emanują szlachetnością precyzyjnie wykonanego elementu. W wąskiej, długiej fudze wpasowany jest dodatkowy kierunkowskaz diodowy.
Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M z łopatkami zmiany biegów i wyprofilowanymi oparciami na kciuki zapewnia sportowy, bezpośredni kontakt z kierownicą i maksymalną kontrolę. Wbudowane przyciski wielofunkcyjne pozwalają na obsługę różnych systemów multimedialnych i wspomagających kierowcę. Czerwonymi przyciskami M1/M2 można aktywować dwa zaprogramowane ustawienia M Drive.
 Kubełkowe fotele sportowe M.

Kubełkowe fotele sportowe M.

Regulowane w wielu płaszczyznach przednie fotele sportowe M o kubełkowym charakterze z półzintegrowanymi zagłówkami zapewniają optymalne trzymanie boczne. Poza tym istnieje możliwość indywidualnej regulacji szerokości oparcia. Charakterystyczna stylistyka z czarnym logo M dodatkowo podkreśla sportowy charakter samochodu.
 Dźwignia biegów M.

Dźwignia biegów M.

Podświetlana dźwignia biegów M wyróżnia się charakterystycznym schematem przełączania M i doskonałą obsługą. W trybie manualnym „S” przełożenia można zmieniać dźwignią biegów lub łopatkami przy kierownicy, a w trybie „D” przełączanie odbywa się automatycznie. Przełącznik Drivelogic umożliwia wybór jednego z trzech specyficznych dla M trybów zmiany biegów.

CENY I LEASING NA BMW X4 M.

Dzięki dostosowanym do potrzeb produktom finansowym BMW Financial Services szybko osiągniesz swój cel. Każda z naszych ofert jest indywidualnie dopasowana do Twoich potrzeb i życzeń. Dowiedz się więcej o atrakcyjnej ofercie leasingowej na Twoje BMW X4 M Competition, BMW X4 M, BMW X4 M40i lub BMW X4 M40d.

Dowiedz się więcej i zarezerwuj swój termin jazdy testowej.

BMW X5 - BMW X6
BMW X5 - BMW X6

ZAPYTAJ O NOWE BMW X3 M I X4 M.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.

Aktualności.